Ekran dostępny po wybraniu z menu 'Skazy krwotoczne' opcji 'REALIZACJA WYDAŃ'.
Pojawia się ekran z następującymi filtrami:
Pola 'Zestawienie' i 'Podział' muszą być wypełnione, w przeciwnym razie pojawia się komunikat o konieczności wypełnienia.
Po zaznaczeniu jednej z powyższych opcji pojawia się nowe okno:
'Sortowanie' - lista rozwijalna:
w zależności od wyboru zestawienia wyświetlają się różne opcje sortowanie:
W celu uzyskania wyniku po wybraniu oczekiwanych opcji należy przycisnąć
przycisk .
Po tej akcji, w przypadku wybrania opcji 'Zestawienie' - WEDŁUG STATUSÓW pojawia się pod obszarem wyszukiwania tabela - lista pozycji spełniających zadane kryteria. Tabela zawiera następujące informacje (kolumny):
Pod tabelą znajduje się podsumowanie pokazujące sumaryczne wartości z poszczególnych kolumn.
W przypadku wybrania opcji 'Zestawienie' - WEDŁUG TYPÓW CZYNNIKA pojawia się pod obszarem wyszukiwania tabela - lista pozycji spełniających zadane kryteria. Tabela zawiera następujące informacje (kolumny):
Pod tabelą znajduje się podsumowanie pokazujące sumaryczne wartości z poszczególnych kolumn.
W lewym górnym rogu nad tabelą wyświetla się informacja: Wg stanu na: data w formacie rrrr-mm-dd i godzina gg:mm:ss
Po naciśnięciu przycisku , zaraz obok niego pojawia się nowy przycisk
,
po którego wciśnięciu rozpoczyna się automatyczne pobieranie pliku w formacie
.zip.
W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:
W stopce od lewej strony znajduje się nazwa instytucji oraz imię i nazwisko zalogowanego użytkownika, a od prawej - wersja systemu.