Ekran dostępny po wybraniu z menu 'Administracja' opcji 'GRUPY UŻYTKOWNIKÓW'.
Po wybraniu oczekiwanych opcji w celu uzyskania wyniku należy przycisnąć przycisk .
Po tej akcji pojawia się pod obszarem wyszukiwania wiersz podający informację o ilości znalezionych pozycji oraz liczbie stron (na jednej stronie mieści się 10 pozycji). W tym samym wierszu po prawej stronie znajdują się łącza do następnych stron i poprzednich (po przejściu na kolejną).
Poniżej wyświetlana jest tabela - lista pozycji spełniających zadane kryteria. Tabela zawiera następujące informacje (kolumny) - zależnie od wybranych opcji:
W ostatniej kolumnie (w zależności od uprawnień użytkownika) mogą znajdować się następujące przyciski:
- podgląd informacji o grupie - kieruje do ekranu Grupa użytkowników - podgląd,
- członkowie grupy - kieruje do ekranu Przynależność użytkowników do grupy,
- uprawnienia - edycja uprawnień grupy - kieruje do ekranu Grupa użytkowników - podgląd uprawnień.
Po najechaniu kursorem myszy na ikonkę przycisku wyświetla się w 'dymku' krótki opis.
W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:
W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy i nazwa zalogowanego użytkownika.