Moje dane - edycja

Ekran dostępny po wybraniu z menu 'Pomoc' opcji 'MOJE DANE'.

Służy do wprowadzenia i edycji danych służących do odzyskiwania hasła.

Pojawia się ekran z polami do wypełnienia (edycji):

  1. E-mail - pole tekstowe
  2. Pytanie kontrolne - wybór z listy rozwijalnej:

  1. Odpowiedź - pole tekstowe
  2. Włącz usługę uwierzytelniania dwuskładnikowego - checkbox. Po zaznaczeniu checkboxa należy zainstalować aplikacje Google Authenticator lub Microsoft Authenticator na telefonie komórkowym i skonfigurować konto poprzez zeskanowanie wygenerowanego kodu QR (dostępnego pod przyciskiem )
  3. Potwierdź poprawną konfigurację poprzez wprowadzenie kodu z aplikacji - pole widoczne przy włączaniu usługi uwierzytelniania dwuskładnikowego. Po instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i konfiguracji konta należy potwierdzić poprawną konfigurację poprzez podanie 6-cyfrowego kodu z aplikacji

Przyciśniecie przycisku  powoduje weryfikację i w przypadku prawidłowych i kompletnych danych zapis wprowadzonych informacji w bazie. Informuje o tym odpowiedni komunikat. Jeżeli wpisano coś nieprawidłowo, system blokuje zapis i podaje przyczynę

Aby wycofać się z tego ekranu (bez zapisu) i powrócić do ekranu startowego można przycisnąć przycisk .

W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:

W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy i nazwa zalogowanego użytkownika.