Moje dane - edycja
Ekran dostępny po wybraniu z menu 'Pomoc' opcji
'MOJE DANE'.
Służy do wprowadzenia i edycji danych służących do odzyskiwania hasła.
Pojawia się ekran z polami do wypełnienia (edycji):
- E-mail - pole tekstowe
-
Pytanie kontrolne - wybór z listy rozwijalnej:
- Odpowiedź - pole tekstowe.
- Włącz usługę uwierzytelniania dwuskładnikowego - checkbox. Po zaznaczeniu checkboxa należy zainstalować aplikacje Google Authenticator lub Microsoft Authenticator na telefonie komórkowym i skonfigurować konto poprzez zeskanowanie wygenerowanego kodu QR (dostępnego pod przyciskiem )
- Potwierdź poprawną konfigurację poprzez wprowadzenie kodu z aplikacji - pole widoczne przy włączaniu usługi uwierzytelniania dwuskładnikowego. Po instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym i konfiguracji konta należy potwierdzić poprawną konfigurację poprzez podanie 6-cyfrowego kodu z aplikacji
Przyciśnięcie przycisku
powoduje weryfikację i w przypadku prawidłowych i kompletnych danych zapis
wprowadzonych informacji w bazie. Informuje o tym odpowiedni komunikat. Jeżeli wpisano coś nieprawidłowo, system
blokuje zapis i podaje przyczynę.
Aby wycofać się z tego ekranu (bez zapisu) i powrócić do ekranu startowego można przycisnąć przycisk
.
- Menu - kierujące użytkownika do ekranu
startowego z menu głównym
- Koniec - kierujące do ekranu wyboru
modułu
- Wyloguj - kierujące powodujące wyjście z
systemu i powrót do ekranu logowania.
W stopce z lewej strony znajduje się numer OW NFZ, nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko
zalogowanego użytkownika, a z prawej strony - numer wersji systemu.