Logowanie

System Informatyczny Monitorowania Profilaktyki (SIMP) - dla świadczeniodawców, jest dostępny w Internecie po wybraniu  adresu:

https://csm-swd.nfz.gov.pl/

Najpierw może pojawić się komunikat informujący użytkownika, że uzyskane połączenie jest bezpieczne tzn. odbywać się będzie w sesji szyfrowanej (SSL).

Następnie pojawia się ekran z informacją o certyfikacie, którą trzeba zaakceptować.

W efekcie pojawia się ekran logowania do systemu za pośrednictwem Systemu Dostępowego Świadczeniodawcy (również po wybraniu z menu  na 'Ekranie startowym' a także przycisku w przypadku wygaśnięcia sesji).

Służy do uzyskania autoryzacji do Systemu Dostępowego Świadczeniodawcy, w ramach którego jest SIMP.

 Należy wypełnić pola:

Uwaga: 
Trzykrotne błędnie wprowadzone hasło blokuje użytkownikowi dostęp do systemu (blokuje profil użytkownika). Należy w takim przypadku skontaktować się z Administratorem systemu w Centrali - wsi@nfz.gov.pl lub Pomocą Techniczną (numery telefonów i adres e-mail znajdują się na dole Ekranu Startowego do systemu) i poprosić o odblokowanie konta. W przypadku, gdy użytkownik nie pamięta hasła musi złożyć wniosek o jego zmianę do swojego OW NFZ lub skorzystać z opcji Zapomniałem/-am hasła pod warunkiem, że wcześniej wybrał w systemie pytanie kontrolne.

Wnioski znajdują się na dole 'Ekranu startowego'

- link do strony, na której można odzyskać hasło - 'Zapomniałem/-am hasła'. UWAGA! Odzyskanie hasła jest możliwe tylko po uprzednim uzupełnieniu 'Moich danych'!

- link - Wniosek o założenie użytkownika/zmianę hasła/rozszerzenie uprawnień pozwala na rejestrację nowego użytkownika, wygenerowanie nowego hasła lub rozszerzenie uprawnień.

Uwaga! Jeśli w placówce jest użytkownik z uprawnieniami administratora należy zwrócić się do niego, gdyż system wniosku nie zarejestruje.

Poniżej pól logowania znajduje się pole:

Uwaga:
System wymusza zmianę hasła:
  1. przy pierwszym logowaniu
  2. co 30 dni zgodnie z polityką bezpieczeństwa systemów w NFZ.
  3. codziennie odblokowane są konta użytkowników zablokowane przez trzykrotne podanie błędnego hasła-użytkownik dostaje 3 próby logowania

Po prawidłowym wpisaniu nazwy użytkownika i hasła oraz naciśnięciu przycisku uzyskujemy dostęp do systemu poprzez ekran startowy lub w przypadku, gdy użytkownik posiada uprawnienia do więcej niż jednego modułu, po zalogowaniu znajdziemy się na ekranie wyboru modułu. Wówczas, aby przejść na ekran startowy należy wybrać jeden z modułów.

 Dodatkowo na napisie NFZ znajduje się łącze do strony www.nfz.gov.pl kierujące na strony internetowe Narodowego Funduszu Zdrowia.

Poniżej znajdują się numery telefonów do POMOCY TECHNICZNEJ oraz informacje dotyczące wsparcia merytorycznego do modułów SIMP i SMPT.

Po lewej stronie na dole wyświetlany jest numer wersji systemu.