System Informatyczny Monitorowania Profilaktyki (SIMP) - dla świadczeniodawców, jest dostępny w Internecie po wybraniu adresu:
Najpierw może pojawić się komunikat informujący użytkownika, że uzyskane połączenie jest bezpieczne tzn. odbywać się będzie w sesji szyfrowanej (SSL).
Następnie pojawia się ekran z informacją o certyfikacie, którą trzeba zaakceptować.
W efekcie pojawia się ekran logowania do systemu za pośrednictwem Systemu Dostępowego Świadczeniodawcy (również po wybraniu z menu na 'Ekranie startowym' a także przycisku w przypadku wygaśnięcia sesji).
Należy wypełnić pola:
Wnioski znajdują się na dole 'Ekranu startowego'
- link do strony, na której można odzyskać hasło - 'Zapomniałem/-am hasła'. UWAGA! Odzyskanie hasła jest możliwe tylko po uprzednim uzupełnieniu 'Moich danych'!
- link - Wniosek o założenie użytkownika/zmianę hasła/rozszerzenie uprawnień pozwala na rejestrację nowego użytkownika, wygenerowanie nowego hasła lub rozszerzenie uprawnień.
Uwaga! Jeśli w placówce jest użytkownik z uprawnieniami administratora należy zwrócić się do niego, gdyż system wniosku nie zarejestruje.
Poniżej pól logowania znajduje się pole:
Po prawidłowym wpisaniu nazwy użytkownika i hasła oraz naciśnięciu przycisku uzyskujemy dostęp do systemu poprzez ekran startowy lub w przypadku, gdy użytkownik posiada uprawnienia do więcej niż jednego modułu, po zalogowaniu znajdziemy się na ekranie wyboru modułu. Wówczas, aby przejść na ekran startowy należy wybrać jeden z modułów.
Dodatkowo na napisie NFZ znajduje się łącze do strony www.nfz.gov.pl kierujące na strony internetowe Narodowego Funduszu Zdrowia.
Poniżej znajdują się numery telefonów do POMOCY TECHNICZNEJ oraz informacje dotyczące wsparcia merytorycznego do modułów SIMP i SMPT.
Po lewej stronie na dole wyświetlany jest numer wersji systemu.