Ekran dostępny po wybraniu opcji Rejestracja Wniosku (po lewej stronie ekranu)
z linku Wniosek o założenie użytkownika/zmianę hasła/rozszerzenie uprawnień uprawnień dostępnego na dole ekranu startowego do systemu.
Pojawia się ekran podzielony na części:
1. Dane wniosku:
- rodzaj wniosku
- moduł (dla wniosków o założenie nowego użytkownika/rozszerzenie uprawnień)
2. Dane świadczeniodawcy:
- OW NFZ - lista rozwijalna oddziałów NFZ
- Świadczeniodawca - należy wybrać ze słownika Świadczeniodawców za pomocą przycisku
- Nazwa użytkownika w systemie (dla wniosków o Zmianę hasła/Rozszerzenie uprawnień)
- Nazwisko
- Imię
- Stanowisko - pole nieobowiązkowe (dla wniosków o Założenie nowego użytkownika)
- Telefon stacjonarny - pole nieobowiązkowe (dla wniosków o Założenie nowego użytkownika)
- Telefon komórkowy - pole nieobowiązkowe (dla wniosków o Założenie nowego użytkownika)
- Adres e-mail (na podany adres przyjdzie z OW NFZ mail potwierdzający uaktywnienie użytkownika i hasła wcześniej wygenerowanego automatycznie przez system)
- Pytanie kontrolne - lista rozwijalna pytań; należy wybrać dowolne pytanie z listy (dla wniosków o założenie użytkownika)
- Odpowiedź - odpowiedź na pytanie kontrolne
- Oświadczenie (do odznaczenia) - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby systemu SIMP
- Kod - należy przepisać cztery litery znajdujące się w szarym polu powyżej.
Wprowadzone informacje zatwierdzamy przyciskiem . Po sprawdzeniu i poprawnym zapisie danych system wyświetli odpowiedni komunikat z numerem wniosku i pozwoli go wydrukować. Podpisany WNIOSEK należy niezwłocznie przesłać do właściwego OW NFZ. Adres i numer faksu znajdują się na wniosku!
Dla zablokowanych/nowych użytkowników aplikacja generuje nowe hasło/login, które nie jest aktywne. Informacja o odblokowaniu/utworzeniu konta dostarczana jest mailowo na adres podany we wniosku!
Przy generacji wniosku założenie użytkownika/zmianę hasła należy zapamiętać (zapisać) hasło/login.
Po aktywacji przez NFZ pozwolą one zalogować się do SIMP !!!