Użytkownik - dodawanie

Ekran dostępny po wybraniu łącza 'Dodaj' na ekranie Wyszukiwanie użytkowników w górnej części ekranu.

Służy do wprowadzania noweg profilu użytkownika do systemu.

Pojawia się ekran z polami do wypełnienia:

Informacje o profilu użytkownika

  •  Nazwisko - obowiązkowe (minimum 2 znaki - cyfry niedozwolone),
  •  Imię - obowiązkowe, nazwisko i imię muszą być unikalne w ramach całego systemu (minimum 2 znaki - cyfry niedozwolone),
  •  Stanowisko - opis stanowiska (nieobowiązkowe),
  •  Telefon stacjonarny - numer telefonu (nieobowiązkowe),
  •  Telefon komórkowy - numer telefonu (nieobowiązkowe),
  •  Adres e-mail - adres poczty internetowej (nieobowiązkowe),
  •  Wniosek - puste oznacza brak.
  • Zatwierdzenie wprowadzonych danych odbywa się poprzez przyciśnięcie przycisku - System sprawdza opisane powyżej warunki i w przypadku zgodności informuje o pomyślnym zapisaniu a w przeciwnym blokuje zapis i wyświetla komunikat o przyczynie.

    Aby wycofać się z tego ekranu i powrócić do Wyszukiwanie użytkowników można przycisnąć przycisk .

    W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:

    W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.