Ekran dostępny po wybraniu z menu 'Administracja' opcji 'UŻYTKOWNICY'.
Po wybraniu oczekiwanych opcji w celu uzyskania wyniku należy przycisnąć przycisk .
Po tej akcji pojawia się pod obszarem wyszukiwania wiersz podający informację o ilości znalezionych pozycji oraz liczbie stron (na jednej stronie mieści się 10 pozycji). W tym samym wierszu po prawej stronie znajdują się łącza do następnych stron i poprzednich (po przejściu na kolejną).
Poniżej wyświetlana jest tabela - lista pozycji spełniających zadane kryteria. Tabela zawiera następujące informacje (kolumny) - zależnie od wybranych opcji:
W ostatniej kolumnie (w zależności od uprawnień użytkownika) mogą znajdować się następujące przyciski:
- podgląd informacji o profilu użytkownika - kieruje do ekranu Użytkownik - podgląd,
- edycja - kieruje do ekranu Użytkownik - edycja,
- grupy - kieruje do ekranu Przynależność użytkownika do grup uprawnień,
- uprawnienia - edycja uprawnień indywidualnych - kieruje do ekranu Użytkownik - edycja uprawnień indywidualnych,
- sumaryczne uprawnienia - pokazuje wszystkie uprawnienia użytkownika (wynikające zarówno z przynależności do grup jak i nadanych indywidualnie) - kieruje do ekranu Użytkownik - podgląd uprawnień sumarycznych (efektywnych),
- kieruje do ekranu pokazującego historię zmian dokonywanych w uprawnieniach wybranego użytkownika.
Po najechaniu kursorem myszy na ikonkę przycisku wyświetla się w 'dymku' krótki opis.
W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:
W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.