Użytkownik - edycja
Ekran dostępny po wybraniu przycisku
na ekranie Wyszukiwanie użytkowników dla wybranego rekordu.
Służy do modyfikowania danych profilu użytkownika - w tym zmiany hasła.
Pojawia się ekran podzielony na sekcje:
- Informacje o profilu użytkownika
- Nazwa - nieedytowalne,
- Status - obowiązkowe wybór z listy rozwijalnej.
Status 'AKTYWNY' oznacza, że użytkownik może się zalogować do
systemu, 'NIEAKTYWNY'
powoduje blokadę profilu.
- Hasło - należy wprowadzić hasło - minimum 8 znaków,
- Potwierdzenie hasła - należy wprowadzić to samo hasło -
minimum 8 znaków,
- Nazwisko - obowiązkowe,
- Imię - obowiązkowe, nazwisko i imię muszą być unikalne w
ramach całego systemu,
- Stanowisko - opis stanowiska (nieobowiązkowe),
- Telefon stacjonarny - numer telefonu (nieobowiązkowe),
- Telefon komórkowy - numer telefonu (nieobowiązkowe),
- Adres e-mail - adres poczty internetowej (nieobowiązkowe),
- Liczba błędnie wprowadzonych haseł - liczba od 0 - 3. W
przypadku pojawienia się cyfry 3 oznacza to zablokowanie profilu na
skutek trzech nieudanych prób logowania z błędnym hasłem. Zmiana na
'0' spowoduje odblokowanie profilu.
- Włącz usługę uwierzytelniania dwuskładnikowego - pole nieedytowalne, jeżeli usługa jest wyłączona
- Informacje administracyjne - data i czas oraz pracownik, który
wprowadził profil do systemu, data i czas oraz pracownik, który ostatnio
modyfikował dane, data i czas oraz pracownik, który ostatnio modyfikował
hasło użytkownika.
Zatwierdzenie wprowadzonych danych odbywa się poprzez przyciśnięcie
przycisku - System
sprawdza opisane powyżej warunki i w przypadku zgodności informuje o pomyślnym
zapisaniu a w przeciwnym blokuje zapis i wyświetla komunikat o przyczynie.
Aby wycofać się z tego ekranu i powrócić do Wyszukiwanie
użytkowników można przycisnąć przycisk .
W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:
- Menu
kierujące użytkownika do ekranu startowego z menu głównym,
- Koniec - kierujące do ekranu wyboru
modułu,
- Wyloguj - kierujące
powodujące wyjście z systemu i powrót do ekranu logowania.
W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko
zalogowanego użytkownika.