Użytkownik - podgląd

Ekran dostępny po wybraniu przycisku na ekranie Wyszukiwanie użytkowników dla wybranego rekordu.

Służy do przeglądania informacji o profilu użytkownika  i administracyjnych.

Pojawia się ekran podzielony na sekcje:

  1. Informacje o profilu użytkownika - nazwa, status, hasło i potwierdzenie (zawsze puste), nazwisko, imię, stanowisko, telefon stacjonarny, telefon komórkowy, adres e-mail, wniosek (Tak/Nie), liczba błędnie wprowadzonych haseł.
  2. Informacje administracyjne - data i czas oraz pracownik, który wprowadził profil do systemu, data i czas oraz pracownik, który ostatnio modyfikował dane, data i czas oraz pracownik, który ostatnio modyfikował hasło użytkownika. 

Aby wycofać się z tego ekranu i powrócić do Wyszukiwanie użytkowników można przycisnąć przycisk .

W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:

W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.