Ekran dostępny po wybraniu przycisku na ekranie Wyszukiwanie użytkowników dla wybranego rekordu.
UWAGA: Zalecane jest nadawanie uprawnień za pomocą przydziału do grup uprawnień.
Pojawia się ekran z wyświetlonym w górnej części imieniem i nazwiskiem oraz nazwą użytkownika.
Służy do grupowania tematycznego uprawnień w celu ułatwienia zarządzania.
Po wybraniu oczekiwanych opcji w celu uzyskania wyniku należy przycisnąć przycisk .
Po tej akcji pojawiają się pod obszarem wyszukiwania dwie kolumny:
Przed każdym rekordem znajduje się pole wyboru. Zaznaczenie tego pola powoduje po zapisie przeniesienie rekordu do drugiej kolumny i tak zaznaczenie uprawnienia przydzielonego powoduje przeniesienie go do nieprzydzielonych (wyłączenie uprawnienia) i na odwrót zaznaczenie nieprzydzielonego przypisanie. Zaznaczenie pola wyboru w nagłówku tabeli powoduje przeniesienie wszystkich wybranych rekordów (uprawnień) do drugiej kolumny.
Zatwierdzenie wprowadzonych zmian odbywa się poprzez przyciśnięcie przycisku . System wyświetla komunikat o zapisaniu danych i udostępnia dwa przyciski:
- pozwala powrócić do przypisywania uprawnień,
- powrót do ekranu Wyszukiwanie użytkowników.
Aby wycofać się z tego ekranu i powrócić do Wyszukiwanie użytkowników można przycisnąć przycisk .
W górnej prawej części ekranu znajdują się łącza:
W stopce znajduje się nazwa świadczeniodawcy oraz imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.